18. maaliskuuta 2015

Viime hetken fiiliksiä ennen debyyttiä

M: Moikka! 

Tässä pikainen päivitys viime viikkojen tapahtumista. Video on aika hätäisesti tehty, mut yritän viikonlopun aikana NM-kisoissa tai sit viimeistään ens viikon alussa tehä päivityksen noista kisoista. 

Tässä vähän selvennystä joihinkin videon sökellyksiini:

-Tii ja PK tulee siis myös myymään NM:eihin Sportirolle, mut ne lentää - toisin ku janne ja Tomik - ja tulee siks Oslon kautta

-mut vaihettiin heittäjäks pyrtsiin, olin aikasemmin tukemassa (sanoin videolla vaan että "mut vaihdettiin pyrtsiin") 

MIN Viime hetken fiiliksiä ennen debyyttiä


Hankittiin Reksun kanssa mulle uusi sänky. Olin nukkunu viimeset pari kuukautta tällaisella:



Heräsin joka aamu siihen että mun patja oli valunu puoliks lattialle ja olin ite jossai ihme asennossa. Joten sit ku äidin, äidin kaverin ja Minean oli tarkotus tulla kaks viikkoo sitten (ei päässyt tulemaan Norwegianin lakon takia ): ) niin ajattelin vihdoin tehdä jotain tolle karmealle rotiskolle. Ongelmaksi muodostui vaan hinta ja kuljetus.

Noh, eräänä iltana sitten päätettiin kävellä treeneistä kotiin, kun huomattiin kadulla eurolavoja. Olisin heti halunnut ottaa mukaan ja koota niistä itelleni sängyn, mutta Reksu halus tulla myöhemmin, ettei kukaan näkis meidän varastavan eurolavoja. Mun mielestä se tosin ei ole rikos jos otetaan vaan kadulta mukaamme, nehän oli selvästi hylätty? :D

Aloitettiin operaatio sitten noin kahden aikaan yöllä.



Oli kiva säikäytellä Reginaa sanomalla "Kävele ihan normaalisti, meijän takaa tulee poliisi." :D Tosin loppujen lopuks ku oltiin jo kotiovella niin meijän ohi meni oikeesti poliisi. Kyllä ne vähän hidasti, mutta jatko sitten ihan normaalisti matkaa.



Matka oli aika tuskaa ja jouduttiin tekemään kaks rundia. Meni yhteensä noin puoltoista tuntia. Oon ikuisesti kiitollinen Reginalle, että se jakso auttaa! :D



Loppujen lopuks sain kuitenkin maailman ihanimman sängyn!


Ja tässä vielä kuvia viime viikoilta:

Nathalien synttäriaamupala

Tankotanssitunti Spiritin kanssa

Nyt pakko mennä nukkumaan! 4,5 tuntia niin joudun heräämän sitä TV-showta varten... MOI MOI<3

-Milja


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti