22. helmikuuta 2015

5 suurinta treenieroavaisuutta

M: Moi!
 
Niin kuin varmaan huomaatte, blogin ulkoasu on muuttunut vähän. Käytin nyt sunnuntaipäiväni blogimuokkauksen opiskeluun, koska suureksi ihmetyksekseni ihmiset jaksavat täällä edelleen käydä lukemassa ja kuuntelemassa mun höpötyksiä. Ajattelin että kivempi teidän lukea - ja kivempi mun postailla - jos saisin edes vähän kivemman näköiseksi tätä. Ajattelin tehdä tästä mun pikkuprojektin, mutta oon aina ollut aikamoinen uuno kaiken vähänkin taiteellisuutta vaativan kanssa, joten ehdotuksia otetaan vastaan! :)
 
Päätin nyt vihdoin kertoa näistä Norjan ja Suomen treenieroavaisuuksista. Oon huomannut, että joitain kiinnostaa pelkästään cheerleadingpostaukset ja jotkut (sukulaiset, kaverit) haluaa kuulla että miten täällä menee. Siksi tein nyt kaksi erillistä videota, niin voi katsoa sitä mikä kiinnostaa.
 
5 suurinta treenieroavaisuutta:
 
 
Hiihtolomaviikon kuulumisia:
 
 
Toi MIN tossa videon nimessä on siis lyhennys blogin nimestä ja laitoin sen helpottamaan löytämistä blogiin lisäämistä varten.
 
Sitten vielä eräs tärkeä asia! Meille tuli Viqueens hallille airtrack vime torstaina ja pääsin vihdoin treenaamaan kunnolla tuplakierrettä. Mulla on kuitenkin ongelma. Tein joku 20-25 toistoo, ja ne kaikki oli suht samanlaisia (toki loppua kohti rupes väsymään), mutta musta tuntuu että teen aina saman virheen ja oon nyt vaan sokea omille virheilleni. Joten jos on mitään vinkkejä, otan kaikki erittäin kiitollisena vastaan! :)
 

 
 
 
Vastatkaa oikeassa ylänurkassa olevaan kyselyyn! :)
 
-Milja
 
 


2 kommenttia: